The nature of customer experience and its determinants in the retail context: Literature review

Anna Hermes, René Riedl

Publikation: Beitrag in Buch/Bericht/KonferenzbandKonferenzbeitragpeer-review

OriginalspracheEnglisch
TitelProceedings of the 15th International Conference on Business Information Systems 2020 "Developments, Opportunities and Challenges of Digitization", WIRTSCHAFTSINFORMATIK 2020
Herausgeber (Verlag)GITO Verlag
ISBN (elektronisch)9783955453350
DOIs
PublikationsstatusVeröffentlicht - 2020
Extern publiziertJa
Veranstaltung15th International Conference on Business Information Systems 2020: Developments, Opportunities and Challenges of Digitization, WIRTSCHAFTSINFORMATIK 2020 - Potsdam, Deutschland
Dauer: 8 März 202011 März 2020

Publikationsreihe

NameProceedings of the 15th International Conference on Business Information Systems 2020 "Developments, Opportunities and Challenges of Digitization", WIRTSCHAFTSINFORMATIK 2020

Konferenz

Konferenz15th International Conference on Business Information Systems 2020: Developments, Opportunities and Challenges of Digitization, WIRTSCHAFTSINFORMATIK 2020
Land/GebietDeutschland
OrtPotsdam
Zeitraum8/03/2011/03/20

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